Kontorhotel i grønne omgivelser
Lej dit eget kontor fra 2.250 kr./mdr. + drift ekskl. moms.
Lej dit eget kontor fra 2.250 kr./mdr. + drift ekskl. moms.
Skal dit nye kontor ligge centralt i Kolding? – Så bliv en del af vores kontorhotel, EasyOffice Kolding.
På Centervej tilbyder vi kontorer til leje i et lækkert og professionelt miljø, med adgang til et flot mødelokale, fælles køkken, toiletfaciliteter og loungeområde – alt i super fin og indbydende stand, til en fast lav pris.
Som lejer på Centervej vil du være tæt på indkøbsmuligheder og offentlig transport, lige som du vil have nemme tilkørselsmuligheder, så du som lejer nemt vil kunne komme til dit kontor.
Herudover får du adgang til eget aflåselige, moderne kontor, samt adgang til fællesfaciliteter, som mødelokaler og spisearealer.
EasyOffice Kontorhotel i Kolding ligger i en herskabelig gård på Centervej 2A i Kolding. Ejendommen er synligt beliggende og har gratis parkering lige foran ejendommen med plads til ca. 50 biler.
Hos RealRental, Kolding, kan du læse mere til de enkelte kontorpladser
Se plantegningen for ledige lejemål og priser + drift.
Hos os er der altid en pris – ingen ekstra regninger. Udover adgang til mødelokalerne i dit kontorhotel, får du også adgang til mødelokalerne i vores øvrige lokationer. Mødelokalerne bookes online via portal og der er både whiteboard og flatscreen i mødelokalet.
Der er mulighed for at tilkøbe rengøring af eget lokale. Fleksibel lejekontrakt, du bestemmer tidshorisonten, vi låser dig ikke fast på en lang kontrakt.
På vores forside kan du læse mere om alle vores kontorpladser
Betal ikke for mere kontorplads end du har behov for. Start småt, og tilføj mere plads når din virksomhed vokser. Priserne for de mindste kontorer starter ved 2.750 kr. pr. mdr. ekskl. moms.
Vi møblerer ikke kontoret for dig. Du lejer et kontor, som du kan indrette efter eget ønske og hvor du kan lukke din dør, når du ønsker at koble fra fællesskabet.
Som lejer i EasyOffice har du adgang til alle de øvrige kontorhotellers mødelokaler, som ligger i Kolding, Horsens, Randers, Århus og Høje Taastrup.
Husk at underrette vores ejendomsinspektør på den enkelte lokation, særligt hvis du ønsker at holde møde udenfor normal kontortid. Du kan booke et mødelokale her.
For dig som har behov for bilen, er der ca. 50 parkeringspladser lige foran EasyOffice på Centervej 2A, som hører til ejendommen. Vores priser er inklusiv eget aflåseligt, moderne kontor, adgang til mødelokalerne og spiseareal.
Mødelokalerne bookes online via portal. Der er både whiteboard og tv i mødelokalet – Læs mere her.
Kontorhotellet ligger meget centralt i forhold til motorvejsafkørslen E45, og lokationen passer ideelt til den type virksomhed, som ønsker en central beliggenhed i forhold til 3-kants området i Jylland. Herudover er der kort afstand til indkøbsmuligheder og offentlig transport.
EasyOffice på Centervej 2A ligger i den smukke herskabelige gård Julianelyst. Ejendommen var oprindeligt opført som en landbrugsejendom, som i 1977 blev indrettet til kontorformål. Ejendommen er forholdsvist højt beliggende i fine grønne omgivelser, bl.a. med et stort grønt anlæg foran bygningerne.
EasyOffice har facade mod den hyggelige gårdsplads. Gårdspladsen er indrettet med små opholdsrum og masser af grønt, og er med til at give stedet en helt særlig atmosfære. Uderummet virker som en oase om sommeren med mulighed for at spise frokost i læ og sol.
Du finder EasyOffice’s kontorhotel på
Centervej 2A st. & 1. sal, 6000 Kolding
Vores kontorhotel i Kolding ligger ved motorvejsafkørsel E45 mod Århus C, så det er nemt at komme til og fra ejendommen. Fra EasyOffice er der ca.5 minutters kørsel til motorvej og 10 minutters kørsel til centrum af Kolding. Området er velbetjent af flere buslinjer på Bramdrupskovvej.
Den smukke, herskabelige gård blev opført i 1916 og er senere blev indrettet til kontorformål. Der er bevaret mange fine detaljer fra fortiden, mens de gamle bygninger fremstår i en moderne stil. Bygningernes udformning og placering har gjort det muligt at indrette nogle hyggelige og spændende kontorer.