Kontorhotel Århus centrum. Vi har både 1-plads og 2-plads kontorer ledige. Priserne er inklusiv alle udgifter, dvs. ingen ekstra regninger på drift, varme eller el. Hertil kommer fri fibernet. Depositum er 3 måneders husleje. Lejemålet kan opsiges med 3 måneders varsel. Prisen er den samme uanset hvor mange personer, som sidder i lokalet.
Bemærk venligst, at man gerne må sidde flere i kontorerne end det angivne antal pladser.
Du finder EasyOffice Kontorhotel på
Marselis Boulevard 169.
Kontorhotellet ligger på Marselis Boulevard, som er den vej der forbinder Århus Syd motorvejen med Århus Havn. Ejendommen er synligt beliggende tæt på trafikerede vej, og kun 500 meter fra Hovedbanegården. Området er velbetjent af flere buslinjer.
Kontorhotellet ligger kun 5 minutters gang fra Hovedbanegården. Nærheden til centrum gør placeringen meget populær.
For dig som har behov for bilen, er der mulighed for at købe en p-licens som giver mulighed for at parkere foran eller bagved kontorhotellet. Kontakt HP Boesen for mere information.Der er også gratis parkeringspladser i området.
Kontorhotel Århus centrum ved hovedbanegård og motorvej. EasyOffice Århus tilbyder kontorer i en fin, ny istandsat ejendom på Marselis Boulevard 169 tæt på centrum og lige ved motorvejsafkørsel E45 til Århus C, og ca. 5 minutter fra centrum og Århus hovedbanegård. Så et ønske om at bo tæt på både hovedbanegård og motorvej bliver opfyldt her. Bygningen er synligt beliggende og har gode tilkørselsforhold og parkeringsmuligheder både i forbindelse med ejendommen og bagved ejendommen. Vi tilbyder kontor i Århus ved hovedbanegård og motorvej med nem etablering til faste, lave priser. En pris – ingen ekstra regninger. Vi tilbyder et lækkert miljø med adgang til et flot mødelokale, som bookes online, fælles køkkener, flere toiletfaciliteter, loungeområde – alt ny istandsat og super indbydende.
Vi har ikke en decideret reception, men i ankomstarealet mødes dine kunder af en velkomststander, der sender en sms og email til dig, når du har besøg. Der er mulighed for at tilkøbe rengøring af eget lokale. Fleksibel lejekontrakt, du bestemmer tidshorisonten, vi låser dig ikke fast på en lang kontrakt. Det er også muligt at benytte de øvrige kontorhotellers mødefaciliteter.
Betal ikke for mere kontorplads end du har behov for. Start småt, og tilføj mere plads når din virksomhed vokser. Priserne for de mindste kontorer starter ved 2.100 kr. pr. mdr. ekskl. moms.
Vi møblerer ikke kontoret for dig. Du lejer et kontor, som du kan indrette efter eget ønske og hvor du kan lukke din dør, når du ikke ønsker at være en del af fællesskabet.
Som lejer i EasyOffice har du adgang til alle de øvrige kontorhotellers mødelokaler. Vores kontorhoteller ligger i hhv. Kolding, Horsens, Randers, Århus og Høje Taastrup. Du kan booke et mødelokale her.
Husk at underrette vores ejendomsinspektør på den enkelte lokation særligt hvis du ønsker at holde møde udenfor normal kontortid.
For dig som har behov for bilen, er der mulighed for at købe en p-licens som giver tilladelse til parkering foran eller bagved kontorhotellet. Prisen for denne er 350 kr. pr. mdr. Der er altid mange ledige parkeringspladser blot 2 minutters gang fra kontorhotellet.