Kontorhotel tæt på motorvejen

Vi har ikke flere ledige lokaler

Kontorhotel i Århus – Marselis Boulevard 169

Skal dit nye kontor ligge centralt i Århus? – Så bliv en del af vores kontorhotel, EasyOffice Århus.

På Marselis Boulevard tilbyder vi konterer til leje i et lækkert og professionelt miljø, med adgang til et flot mødelokale, fælles køkken, toiletfaciliteter og loungeområde – alt ny istandsat og super indbydende, til en fast lav pris.

Som lejer på Marselis Boulevard vil du være tæt på indkøbsmuligheder og offentlig transport, lige som du vil have nemme tilkørselsmuligheder, så du som lejer nemt vil kunne komme til dit kontor.

Herudover får du adgang til eget aflåselige, moderne kontor, samt adgang til fællesfaciliteter, som mødelokaler og spisearealer. Vi udbyder kontorer fra 1 til 6 arbejdspladser, med nem indretning efter ønske og behov.

Hos RealRental, Århus, kan du læse mere til de enkelte kontorpladser

Se plantegningen for ledige lejemål og priser + drift.

Faciliteter inkluderet i kontorhotellets priser

Thekøkken

High speed internet

Mødelokaler med flatscreen og whiteboard

Online mødebooking

Postkasser

Alarm

Fleksibel lejekontrakt

Adgang 24/7

Skiltning

Vand, el, varme og internet inkl. i pris

Rengøring af fællesarealer

Fast lav pris – ingen overraskelser

Vi tilbyder nem etablering til faste, lave priser på Marselis Boulevard 169. En pris – ingen ekstra regninger. Vi tilbyder et lækkert miljø med adgang til et flot mødelokale, fælles køkkener, flere toiletfaciliteter og loungeområde – alt ny istandsat og super indbydende.

I vores kontorhotel Århus er der mulighed for at tilkøbe rengøring af eget lokale. Fleksibel lejekontrakt, du bestemmer tidshorisonten, vi låser dig ikke fast på en lang kontrakt. Det er også muligt at benytte de øvrige kontorhotellers mødelokaler.

På vores forside kan du læse mere om alle vores kontorhoteller

Ledige lokaler i par terre

Ledige lokaler i stueetagen

Kontorhotellets 1. sal

Priserne er inklusiv alle udgifter. Ingen ekstra regninger på drift, varme eller el. Fri fibernet og parkering. Lejemålet kan opsiges med 3 måneders varsel. Prisen er den samme uanset hvor mange personer, som sidder i lokalet.

Stemningen i kontorhotellet i Århus

FAQ – spørgsmål og svar

Hvor store er jeres kontorlokaler i Århus?

I Århus har vi en række forskellige kontorlokaler, fordelt i vores kontorhotel på Marselis Boulevard. I vores kontorhotel har vi fra 1-plads til 6-plads lokaler.

Hvad koster det at leje et lokale i jeres kontorhotel i Århus?

Da vores kontorlokaler varierer i størrelser, varierer vores priser i takt med dette. For de mindre kontorlokaler ligger månedslejen på omkring 2.400 kr. til 4.100 kr. For de større kontorlokaler ligger månedslejen på omkring 4.500 kr. til 5.750 kr. Disse priser er inklusiv drift og varme.

Hvilke faciliteter har man adgang til hvis man lejer et lokale i jeres kontorhotel i Århus?

Som lejer af et lokale i vores kontorhotel i Århus får du adgang til en række fællesfaciliteter, herunder et flot fælles køkken, fine toiletfaciliteter og et moderne, indbydende møbleret venteværelse til dine gæster. Herudover har du selvfølgelig adgang til dit eget aflåselige, moderne kontorlokale.

1-plads kontor
fra 2.650 kr.
2-plads kontor
fra 3.550 kr.

Bemærk venligst, at man gerne må sidde flere i kontorerne end det angivne antal pladser.

Find os

Du finder EasyOffice’s kontorhotel på
Marselis Boulevard 169.

Kontorhotellet ligger på Marselis Boulevard, som er den vej der forbinder Århus Syd motorvejen med Århus Havn. Ejendommen er synligt beliggende tæt på  trafikerede vej, og kun 500 meter fra Hovedbanegården. Området er velbetjent af flere buslinjer.

Betal ikke for mere kontorplads end du har behov for. Start småt, og tilføj mere plads når din virksomhed vokser. Priserne for de mindste kontorer starter ved 2.100 kr. pr. mdr. ekskl. moms.

Vi møblerer ikke kontoret for dig. Du lejer et kontor, som du kan indrette efter eget ønske og hvor du kan lukke din dør, når du ikke ønsker at være en del af fællesskabet.

Som lejer i EasyOffice har du adgang til alle de øvrige kontorhotellers mødelokaler. Vores kontorhoteller ligger i hhv. Kolding, Horsens, Randers, Århus og Høje Taastrup. Du kan booke et mødelokale her.

Husk at underrette vores ejendomsinspektør på den enkelte lokation særligt hvis du ønsker at holde møde udenfor normal kontortid.

For dig som har behov for bilen, er der mulighed for at købe en p-licens som giver tilladelse til parkering foran eller bagved kontorhotellet. Prisen for denne er 350 kr. pr. mdr. Der er altid mange ledige parkeringspladser blot 2 minutters gang fra kontorhotellet.

  • Interesseret i Kontorhotel Marselis Boulevard 169?
    Bliv kontaktet for en fremvisning.
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Interesseret i en fremvisning?